Blog > Komentarze do wpisu

Nowa wspaniała Chelsea

Klęska Chelsea z Interem (trudno inaczej nazwać odpadnięcie takiej drużyny jak The Blues już w 1/8 finału Ligi Mistrzów!) uświadomiła nam wszystkim, ale zwłaszcza chyba właścicielowi klubu, że tan skład już się wypalił. Wciąż są tam wielcy piłkarze, wciąż mają szansę na zdobycie mistrzostwa Anglii (kto wie nawet czy po odpadnięciu z LM te szanse sporo nie wzrosły?), ale ten skład lepiej już grać nie będzie. Bo jest zbyt stary. Te karty, tak świetne przez ostatnich sześć lat, są już zgrane. Didier Drogba, kończący udział w Lidze Mistrzów czwartą czerwoną kartką urasta do rangi symbolu. Tym razem nawet mnie irytują jego słowa, że Chelsea znów została skrzywdzona. Owszem, nie było karnego za ewidentny faul Waltera Samuela na Salomonie Kalou na San Siro, owszem, w rewanżu Argentyńczyk powalił chwytem wpół Drogbę na polu karnym, ale i tak obie wygrane Interu były zasłużone. Awansowała drużyna lepsza (i zasadne jest moje pytanie, czy chłopaki Jose Mourinho są w stanie wygrać Ligę Mistrzów?). Chelsea tak dalej grać nie może i nie musi! Stąd rozmowa w cztery oczy Romana Abramowicza z Carlo Ancelottim i deklaracja, że nie dość, że włoski trener zostaje, to jeszcze latem będzie mógł wydać na wzmocnienia nawet na 100 milionów funtów. Zacieram ręce, bo nic mnie tak nie rajcuje jak spekulacje, jakie to gwiazdy mogły przyjść na Stamford Bridge...

Być może nadużyciem jest nazywanie Chelsea Klubem Spokojnej Starości jak robi to Michał Zachodny ale zaprzeczać, że wiek piłkarzy ma zasadniczy wpływ na osiągnięcia drużyny może tylko Ancelotti, który objął The Blues po latach spędzonych w Milanie. Na świeżym blogu Pokaż co potrafisz znalazłem następujące zestawienie jedenastki Chelsea, która mogła zagrać z Interem, a temu że tak się nie stało winne są wyłącznie kontuzje: Hilario (lat 35) - Beletti (34), Terry (30), Carvalho (32), Ferreira (31) - Malouda (30), Lampard (32), Ballack (34), Deco (33) - Drogba (32), Anelka (31). Jak widać nikogo poniżej trzydziestki, czyli gorzej niż w Milanie gdzie średnią obniża Pato.

Z tego towarzystwa zostawiłbym wyłącznie Lamparda i Terry'ego bo są ikonami klubu oraz Maloudę, bo to kawał piłkarza i ze dwa lata powinien jeszcze zagrać na dobrym poziomie. Nie mogę się przekonać do nie tak znowu starego Anelki, bo jak dla mnie zawsze zawodzi w kluczowych meczach. Sam nie wiem co z Drogbą, wciąż jednym z najlepszych napastników świata, aktualnym Najlepszym Piłkarzem Afryki. On swoją masę goli pewnie nastrzelałby dla Chelsea i w nowym sezonie, ale może jednak klubowi przydałaby się nowa strzelba. W postaci wspomnianego Pato na przykład? Pokaż co potrafisz sugeruje by jego partnerem w ataku został Luis Alberto Suárez (miałaby Chelsea grać 4-4-2?), ale mimo iż dyrektorem sportowym jest świetnie znający Ajax Frank Arnesen, boje się, że to na Premier League zbyt mało znane nazwisko.

David Silva? To już bardziej możliwe. Z zestawu ferowanego przez „The Sun”: Fernando Torres, Sergio Aguero, Maicon i Bastian Schweinsteiger realny wydaje mi się tylko transfer tego pierwszego, którego da się wyłuskać z wypadniętego z Wielkiej Czwórki, a więc i Ligi Mistrzów L:iverpoolu. Fantastycznego Maicona (wreszcie zrozumiałem, dlaczego Dunga stawa w brazylijskiej reprze na niego zamiast Dani Alvesa) na pewno nie odda Mourinho. Od Aguero do Premier League znacznie lepiej nadaje się Pato, a Schweinsteiger do Chelsea po co? Michał Zachodny analizuje kto z Akademii Młodzieżowej ma szanse przebić się do pierwszego składu, ja uważam, że oprócz Gaela Kakuty nikt. W Manchesterze City jeszcze lepsze produkty szkółki musiały ustąpić miejsca nasprowadzanym gwiazdorom, a na Stamford Brodge panuje niestety ten sam etos.

I uwaga, na koniec moja autorska koncepcja, nie zaczerpnięta z żadnego angielskiego czy hiszpańskiego brukowca! Pomyślałem sobie, że w przyszłym sezonie w Chelsea będzie grał... Kaka! Dlaczego? Bo tylko Abramowicza będzie stać na to, żeby uwolnić Real Madryt i prezydenta Florentino Pereza od najbardziej nietrafionego transferu. Brazylijczyk w Realu jest kompletnie niepotrzebny. Klub męczy się z nim, a on z klubem. Nikt, ani sam piłkarz, ani niestety Manuel Pellegrini nie potrafi znaleźć mu miejsca na boisku. Ostatnia afera twitterowa po zdjęciu Kaki z boiska w przegranym meczu z Olympique Lyon była pierwszym aktem jego rozstania z „królewskim” klubem. A gdzieżby miał pójść jeśli nie w objęcia niemal swego drugiego ojca, Ancelottiego? Abramowicz zapłaci! Albo wypozyczy.

A Waszym zdaniem kto zagra w przyszłej nowej wielkiej Chelsea?

Drogba: What! Ty też chcesz być częśia nowej Chelsea?!

 

 

Ps: Przypominam, że

Trwa konkurs na krótki komentarz wideo, może być komórką, którego zwycięzca poleci na mundial do RPA!

oraz, że

Trwa akcja rekrutacyjna. REKRUTUJ i weź udział w wyścigu o nowiutkie Porsche 911 Carrera! Znakomite nagrody do wygrania co tydzień i co miesiąc przez cały czas trwania konkursu!

 

czwartek, 18 marca 2010, francuski_lacznik

Komentarze
2010/03/18 17:52:17
A ja właśnie zastanawiam się dlaczego przestaję kochać Ligę Mistrzów

pilkanozna.blox.pl/2010/03/Dlaczego-przestaje-kochac-Lige-Mistrzow.html

Pozdrawiam :)
-
Gość: golum, 150.254.89.22*
2010/03/18 17:56:06
Ha. Wpis na poziomie Pola. Byle coś napisać i zgarnąć za to kaskę. Drogba był najlepszym zawodnikiem swojego zespołu w meczu z Interem, grzechem było by pozbywać się tak znaczącej postaci. Lampard ikoną? Co ja słyszę. Terry tak, ale Lampard?
-
2010/03/18 17:58:04
Nie zgadzam się że Suarez to za małe nazwisko. Myślę że każdy zdaje sobie sprawę jaką odskocznią dla napastników jest Holandia. Urugwajczyk strzelił chyba 26 goli w tym sezonie a mamy marzec wiec do 30 spokojnie dojdzie. I myślę że to będzie gorący towar w letnim okienku transferowym. Wypada tylko przypomnieć z jakiej ligi do wielkiej piłki trafili Ronaldo, RVN czy Huntelaar:)
Pozdrawiam
-
2010/03/18 17:59:11
W Manchesterze City jeszcze lepsze produkty szkółki musiały ustąpić miejsca nasprowadzanym gwiazdorom, a na Stamford Brodge panuje niestety ten sam etos

Kompletnie się z tym nie zgodzę. Kogo ma Pan na myśli? Irelanda, który ma słabszą formę? Richardsa, który jest praktycznie pewniakiem? Onuochę(to chyba jedyny racjonalny przykład), Boyatę(ten drugi dostał sporo szans u Roberto), czy wiecznie kontuzjowanego Johnsona? Bo jeśli już pisać, jak się dzieje, to może konkretniej :) Taki Sturridge wolał iść do Chelsea, kiedy nie zgodzono się na jego warunki finansowe, więc on też odpada.Shaun Wright-Phillips, też "nasz" produkt, gra regularnie, a inni - Ibrahim, Cunningham - co jakiś czas dostają swoje szanse. nie wiem, kogo Pan miał na myśli, ale powyższa teza niespecjalnie ma się do rzeczywistości.
-
Gość: mamon12, 193.19.165.19.osk.enformatic.pl
2010/03/18 18:04:55
Mimo wszystko przesadza Pan z tym Kaką - chociaż ciekawie by to wyglądało . Tej drużynie nie jest potrzebny gwiazdor który chce wrócić na szczyt tylko powiew świeżości w postaci jakiegoś młodego zdolnego, i tutaj Pato bardzo ciekawie się przedstawia, a może Toni Kroos albo Miralem Pjanic ? . No i jeszcze zostałaby chyba zmiana taktyki (chociaż to nie konieczne), bo zdaje mi się że Chelsea nadal gra (stara się grać) jak za czasów Mourinho - i tu 4-4-2 idealnie pasuje
-
2010/03/18 18:05:39
A wracając do Chelsea, to powiem, że Suarez tam niepotrzebny. Nie wierzę w kolesia, nie lubię go i niech sobie w Holandii strzela, ale żeby się na inne europejskie salony nie pchał, bo się sparzy. Może i wiele strzela, ale z zeszłych lat zapamiętałem go jako zawodnika samolubnego i z tych, co muszą mieć 5 setek, żeby strzelić jednego gola. Tak wiec Chelsea Londyn, wystrzegaj się Urusa, taka moja rada.
-
2010/03/18 18:06:33
@werek07

zauwaz, ze wszyscy przez Ciebie wymienieni osiagali mniejsze badz wieksze sukcesy ze swoimi klubami w pucharach, głownie w lidze mistrzów. Owszem, Suarez jest ciekawym pilkarzem, ale do RVN czy Ronaldo brakuje mu tego przebicia, chocby medialnego.Pozdrawiam
-
Gość: IWo, 77-253-70-171.adsl.inetia.pl
2010/03/18 18:16:40
Panie Pol, proszę ocenić zachowanie swoje i kumpli z nSportu podczas meczu Chelsea z Interem. Czy tak zachowują się profesjonalni dziennikarze, czy może rozwydrzone bachory.
-
2010/03/18 18:19:06
@werek07
huntelar to akurat kiepy piłkarz

@pol
ja widzę i to całkiem realnie: Di Maria, Prjanica, Dżeko, Naldo (ciągle się dziwie czemu gra w wiecznie średnim Werderze?), Ashley Young, i to tyle, bo przecież nie można wymienić całego składu na raz
skrzydła angielsko-argentyńskie i bośniacki napad byłby świetny!!!
-
2010/03/18 18:28:40
a jedenastka to:
Cech
Ashley Cole - Terry - Naldo - Lahm (albo Rafinha)
Essien - Lampard - Prjanic
Di Maria - Ashley Young
Dżeko
-
2010/03/18 18:41:40
Cech - Bosingwa, Terry, Richards, Cole - Essien, Lampard, Gourcuff - A. Lennon, Pazzini, Malouda
-
2010/03/18 18:48:04
Michał pozwole sobie wkleić fragment wiadomości na PW którą ci wysłałem .

Myślę że Kaka trafi do City jeśli odejdzie bo po pierwsze i on i klub dostanie tyle ile chce, po drugie sytuacja z Robihnio mi sie przypomina po trzecie był bliska przejścia do city jeszcze w Milanie po czwarte będzie to klub w Lidze Mistrzów raczej po piąte uważam że tam gra będzie układana pod niego.

A co do szkółki chelsea to przecież jest cudowne dziecko Słowackiej piłki Miroslav Stoch. Zobacz go w akcji
www.youtube.com/watch?v=7edtqRv9Iyo&feature=related
Poza tym zdobył 10 bramek i 3 asysty . To chyba dobry wynik.

Aguero odpada bo chce zbyt duży kontrakt . W Suarez jest uniwersalny i może grac jako skrzydłowy. Torres raczej nie przejdzie i nawet nie wierze ze jest na liscie cfc .
-
Gość: monisix, dhd114.neoplus.adsl.tpnet.pl
2010/03/18 18:48:05
To że Chelsea ma tak , no cóz, stara drużynę jest ewenementem w europejskiej piłce.Mało który klub grałby na takim poziomie nie zmieniajac swojego składu od wielu lat.I mimo ze lubie Chelsea taka jaka jest przydałby jej się powiew świeżości! I tak jak autor nie zmieniałabym tylko trzech podstawowych filarów The Blues tj. Cech, Lampard i Terry.Pieniadze na nowych mogliby znaleźć np. sprzedając niepotrzebne ogniwa.Niestety znalezienie w tej chwili kupca na Deco tez graniczy z cudem:P Myśląc o nowym pokoleniu patrzy się w kierunku Hiszpanii. Ale czy nie warto poszukać w krajach dotychczas z piłką nie kojarzonych a rozwijajacym się w tym kierunku bardzo mocno? Pomysł ściagnięcia Kaki jest bezzasadny! To piłkarz który moim zdaniem się wypala a gra w Realu ten płomień tylko przygasza!Torres tez złapał jakąś zniżke formy i obrażony na swój klub szuka innego.Oczywiście szczytem marzeń mogłoby być ściągnięcie talentów na miara Bojana Krkicia czy Pedro Rodrigeza ale może warto poszukać czegoś w Rosji Bułgarii czy Serbii! Byle nie coś przeciętnego! Dzięki Realowi przekonaliśmy się chyba wszyscy ze co jak co ale w piłce pieniądze sa na odległym planie! ^^Monisix:)
-
2010/03/18 18:55:17
A jeszcze jedno. Michal jestem ciekawy twojego zdania na temat Gourcuff'a w Chelsea. Czuję że w krótce będzie wyprzedaż .

michalpol.blox.pl/html
-
Gość: Hannex, dynamic-78-8-59-73.ssp.dialog.net.pl
2010/03/18 19:07:31
co do Kaki ... są tylko 2 opcje jego b.słabej gry ... po 1 : nie wszedł do klubu tak jak należy ,bo wcale niewiemy jak on sie przystosowuje do zespołu , jak grał w Milanie pierwsze sezony to jakoś to poszło bo wchodził z ławki pierwsze mecze , a w Realu ? od początku w 1 składzie nie patrząc na forme jego gdzie kilkakrotnie lepszy jest VdV ... po 2 : może poprostu transfer nie trafiony i Kaka powoli sie wykańcza... jak w Milanie mógł pograc jeszcze z 2-3 sezony ze zgranymi z nim piłkarzami to w Realu ciut za późno szuka "czegoś nowego"... Kaka w Chelsea ? niema szans ... Anglia nigdy nie była przyjazna dla Brazylijczyków ...przykład Robinho :)
Jak do Chelsea ktoś przejdzie to pewnie będzie to ktoś z "średniaka europy" w gre wchodzi Aguero bądź Suarez ... może ktoś z Hiszpani albo Francji(głównie patrze tu na Bordeux)...
pzdr :)
-
2010/03/18 19:13:33
Przepraszam bardzo, ale Liverpool z wielkiej czwórki nie wypadł. Do końca zostało jeszcze trochę kolejek, LFC jest obecnie na 5 miejscu, do końca sezonu może się to trochę zmienić. Oczywiście, również na gorsze, ale wielka czwórka dalej będzie wielką czwórką.
Jednorazowy wypad City, Spurs czy Villi tego nie zmieni.
Torres zostanie. Tym bardziej, że ewentualna kwota odstępnego, wyniosłaby mniej więcej tyle, co za Ronaldo, a Abramowicz po kryzysie raczej szaleć nie będzie, sam to z resztą powiedział.
-
2010/03/18 19:14:19
Chelsea, Chelsea.. Klub bez historii. Następny Pan, który myśli ze mająć miliardy na kontach we wszystkich bankach w europie, może podbić piłkarski świat. Co do Kaki to raczej nie jestem przekonany, ale jeśli bordo jakims cudem znajdzie sie w finale LM to może ich spotkac podobny los, co Porto w 2004r czyli wielka wyprzedaż, a przeciez w zespole "Zyrondystów" jest w czym wybierac. No ale przeciez nie tylko The Blues rusza na zakupy, jest wiele innych zespołów szukających wzmocnień. A co do sredniej wieku u londynczyków to i tak na dlugie lata symbolem skupowania schodzących gwaizd będzie Milan. No a jesli do Chelsea przyjda nowi zawodnicy to co z reszta? Nie tak łatwo będzie pozbyc sie gracza, dla ktorego kazdy z sezonów moze okazac sie ostatni. A patrząc na ostatnie wydarzenia na futbolowych arenach to czy 100mln to az tak wiele? Moje przeczucie jest takie, że szejkowie z City dopiero w letnim okienku po MS pokażą swoje portfele i 100mln pana Abramowicza moze zaledwie starczyc na jednego zawodnika wysokiej klasy. To tyle z mojej strony pozdrawiam
-
Gość: karmel19, public6108.cdma.centertel.pl
2010/03/18 19:15:52
anelke wyjebac! chelsea jeszcze pokaze to co najlepsze w piłce!!
-
2010/03/18 19:18:13
@pokazcopotrafisz

Kaka w City? Wolne żarty. Zapominasz o dwóch sprawach - szejkowie już spalili się na Robinho i nie wyłożą tak prędko kasiorę na zawodnika, który nie jest w formie. Po drugie: Kaka nie jest zawodnikiem zainteresowanym przejściem do City, to po prostu nie jest klub dla niego. Odmówił raz i nie wypada mu zmieniać zdania. Real chce się go pozbyć, może go jeszcze zmusza do odejścia? Jezu, gdyby taka strategia była zawsze stosowana, to Figo i Zidane tez by szybko odeszli, bo nie mieli najlepszego początku w Madrycie.
-
2010/03/18 19:22:29
Werek7,
Huntelaar do pięt nie dorasta van Persiemu. Obecnie liga holenderska jest słabiutka i wydaje mi się, że Suarez podzieli los Klasa-Jana. Holender przed transferem do Realu strzelał nawet więcej goli niż Urugwajczyk.
-
2010/03/18 19:43:17
angamoss napisałem jak dojdzie do odejścia KAKI . A co do szejków to uważam że nie jest dla nich problemem wyrzucanie pieniedzy w bloto bo to od jakiegos czasu robia (mowa o kilku piłkarzach). Po drugie Kaka nie poszedl do city bo chcial grac ponoc w Realu i czekał na oferte. Co do Realu tam logiki nie ma od jakis 6 lat.

lukeroux
A spojrz na RVN . Punkt widzienia zalezy od punktu siedzenia.
-
Gość: Grzyb, 80.51.48.22*
2010/03/18 19:57:46
Fajny wpis panie Pol. Jestem od kilku dobrych lat wiernym kibicem Chelsea i ciężko przebolałem porażkę z Interem. Też uważam że w Chelsea są potrzebne zmiany ale młodych utalentowanych zawodników też ma: Kakuta, Daniel Sturridge, Franco di ,Scott Sinclair, Mancienne no i Kalou. Problem w tym że Carlo nie daje im grać. Kaka w Chelsea?! czarno to widze i mało to realne. Z transferów to Silva i Pato/Aguero.
-
Gość: tiesto4life, hti46.internetdsl.tpnet.pl
2010/03/18 20:04:38
moim zdaniem wiek nie jest tutaj problemem, dużo większym jest fakt, że od odejścia jose mouringo a później hiddinka, zespół chelsea to już nie to samo. Drużyna gra bez charakteru, bez pomysłu na pokonanie rywala.. kopanie na drogbę non stop byle by do przodu dla mnie to non sens. Fakt, że ballack to już nie ten sam co z bayernu, ale mimo wszystko nie jest z nim tak źle. Z drugiej strony stłamszony Lampard przez idealną taktykę na ten dwumecz. Przeciez The Special One zna chelsea jak własną kieszeń. Wie kto jak gra, co robi, jaka jest słabsza strona itp.. Inter ma wystarczająco dobrych piłkarzy, którzy po znakomitych uwagach portugalskiego szkoleniowca spowodowali, że nie mieli jak rozgrywać piłki.

Jak dla mnie carlo ancelotti to jeden z najgorszych trenerów z całej elity powiedzmy 30 najbardziej znanych i cenionych. Gra bez pomysłu, tak jakby wystawiał tylko najlepszą "11" jak na Fmie no i czekał i patrzył co będzie to będzie.. Chelsea gra najmniej efektownie i najmniej skutecznie od lat. Nie będę mowił o 2 karnych nie podyktowanych dla The BLues ( tak jestem fanem chelsea ), w sumie wszystko mi jedno bo z taką grą to można sobie pograć z hull city a nie w Lidze Mistrzów przeciwko Interowi. Porażka na całej lini dla mnie. Ancelotti wynoś się partaczu!
-
Gość: tiesto4life, hti46.internetdsl.tpnet.pl
2010/03/18 20:23:46
oczywiscie mourinho i " że piłkarze chelsea *nie mieli jak rozgrywać piłki. "

już nie będę tutaj się rozpisywał o zachowaniu carlo po straceniu gola i po tym jak drogba ujrzał czerwień. Minę miał jakby mu ktoś zabrał zabawkę i zaraz miałby się rozpłakać. To ma być trener? W ogóle jak można zatrudnić takiego partacza, już udowodnił w milanie, że z dupy z niego trener. Sukces miał parę lat temu a 3 lata pozniej grał dalej tym samym składem i ta sama taktyka a potem wielkie zdziwko że przestali w koncu wygrywac...
-
2010/03/18 21:35:07
pawelkatnik.blox.pl/html
Zapraszam do mnie, tam wpis z innej beczki, ale bardzo ciekawy.
-
Gość: xD, afiw41.neoplus.adsl.tpnet.pl
2010/03/18 23:04:20
Ancelotti to dobry trener. Mysle ze jedynym taktykiem ktory moglby obiac szeregi chelsea bylby Hiddink. Ale wierze w Carletto ;D co do nowych pilkarzy to chcialbym widziec na SB Aguero/Pato, Hamsika, no i KAKA moglby sie w sumie przydac, bo mysle ze przy Ancelottim odnalazlby swoja dawna forme :D xD gdyby Carlo bardziej stawial na Alexa niz na Carvalho to moglby na tym lepiej wyjsc ;D xD tym bardziej ze jest teraz w fenomenalnej formie ;D xD Terrego zostawic a zaczac sie zastanawiac nad kupnem prawego pomocnika ;D bo troche mamy tam luke ;/
-
2010/03/18 23:12:58
Kaka w Chelsea... to brzmi bardzo sensownie.

I nie skreślałbym na twoim miejscu Liverpoolu. Ani podpisywał już kontraktu Torres - Chelsea.
-
Gość: kaczmar, host81-155-80-19.range81-155.btcentralplus.com
2010/03/18 23:20:01
hehehe kaka ???? chyba żartujecie wątpię aby kaka doszedł do chelse
kaka albo dalej w realu albo wróci do milanu ewentualnie fajnie by było go zobaczyć na anfild :D
myle ze chelse będzie chciało kupić sergio augierio z Atletico madrid
-
2010/03/19 00:22:33
@bartek_wozniak
'Chelsea... Klub bez historii' Que! A cóż to za herezja! Co znaczy bez historii? Ma lepszą historię niż nie jeden klub. Ma ponad 100 lat, mnóstwo legend się przewinęło przez Stamford Bridge. Słyszałeś kiedyś o Fatty Foulke'u? Jako autor książeczki o Chelsea z serii Słynne kluby piłkarskie nie pozwalam obrażać The Blues!
Tu stosowny wpis: michalpol.blox.pl/2007/12/Chelsea.html
-
2010/03/19 00:32:25
@ angamoss
Jeden odzyskany Shaun Wright-Phillips wiosny nie czyni. Miałem na myśli dokładnie Irelanda, Micaha Richardsa, Onuochę, Logana, mojego lubionego Michaela Johnsona i to że dali odejść Sturridge'owi do Chelsea! To tam się na nim poznali!
-
Gość: arbiter losu, 94.254.142.3*
2010/03/19 00:34:43
Chelsea? a co to drużyna ostatnio wygrała? nie rozumiem zachwytówi piania nad tą drużyną.... Inter przynajmniej w lidze rządzi. A chłopcy Abramowicza? posucha okropna.
-
2010/03/19 00:37:57
@arbiter losu
Ale kto pieje, arbitrze? My się tu zastanawiamy jak ożywić trupa (to lekka przesada, ale przynajmniej reaktywować)
-
2010/03/19 01:46:43
Może rzeczywiście jestem zbyt młody (bez obrazy dla Ciebie Michale oczywiście) Ale poważniejsze sukcesy Chelsea zaczęla osiągac dopiero po 2003 roku po tym jak zostala kupiona przez Abramowicza. Przed rokiem 2003 jeden tytuł Mistrza Anglii, Superpuchar Europy i kilka trofeów typu PA czy Puchar Ligi. Czy to aż tak wiele?
-
Gość: trupwszafie, 77-254-218-88.adsl.inetia.pl
2010/03/19 04:00:08
"Zacieram ręce, bo nic mnie tak nie rajcuje jak spekulacje"
I ten cytat obrazuje właściwie wszystko na temat pana Pola. Pozdrawiam ostatnich normalnych, uciekajcie stąd!
-
2010/03/19 08:48:46
dobrze ze odpadli.kozacko.do barcy ta druzynka chelsea to znaczy tyle co bronek komoroski w swiecie.elegancko ze odpadli.teraz czas aby arsenal z manU zezarli sie nawzajem.VeB.to jest prawdziwa druzyna.madrzy ludzie.nie to co murzynek drogba.fajnie ze nie przeszedl do barcy.elo
-
2010/03/19 08:53:17
"Fantastycznego Maicona (wreszcie zrozumiałem, dlaczego Dunga stawa w brazylijskiej reprze na niego zamiast Dani Alvesa) na pewno nie odda Mourinho"


Zakładam, że to były jedyne mecze Interu jakie oglądałeś w od kilku lat, dziwne więc w ogóle jak można komentować mecze piłkarskie.
-
Gość: sheep, 193.193.92.23*
2010/03/19 09:08:13
Cech
Rafael-Terry-Pique
J.Navas-Essien-Obi Mikel-Zhirkow
Gourcuff
Rooney-C.Vela
-
2010/03/19 09:35:25
@ michal.pol
"Jak widać nikogo poniżej trzydziestki, czyli gorzej niż w Milanie gdzie średnią obniża Pato."

Ech straszne jak myślimy schematami. Utarł się stereotyp "starego" Milanu, ale dziennikarz sportowy powinien zauważyć, że w tym sezonie regularnie gra Thiago Silva, Abate, Boriello czy Antonini, którzy są albo młodzi albo w optymalnym wieku.
-
2010/03/19 10:03:06
Uważam że przyjscie Kaki byłoby dobrym ruchem ze strony Chelsea pod warunkiem ze w klubie nie zostanie Lampard - w przeciwnym razie znowu dla jednego z nich nie bedzie miejsca. Nawet nie przychodzi mi na myśł że w przyszłym sezonie mogłoby nie byc Drogby. To najlepszy piłkarz Chelsea w tym sezonie a Pato byłby idealnym jego uzupwłnieniem tym bardziej że Pato nie jest typowym napastnikiem - trzyma sie bardziej skrzydła. Te dwa transfery i pozbycie sie Ballacka, który nic nie daje drużynie wydaje się byc całkiem realne.
-
2010/03/19 10:15:44
@pol_michal

Sturridge'owi dali odejść? No bez przesady. Tu się Pan myli, bo młodzian miał wysokie wymagania finansowe, z tego co pamiętam, chciał zarabiać około 55-60 tysięcy tygodniowo. To sporo, tyle obecnie zarabia SWP, a klub nie ma obowiązku przedłużania z każdym kontraktu, na taką kasę był za młody, pomimo niebanalnego talentu. Nie wszystko jest tak czarno-białe, jak pan pisze.
Z Michaelem Johnsonem też średnio rozumiem argumentację. Poprzedni sezon miał z głowy, bo kontuzja go wyeliminowała. Gdy tylko wrócił do zdrowia, Hughes wprowadził go do składu, młodzian zagrał ze Scunthorpe, strzelił pięknego gola i... znowu doznał urazu, nie zagra przez rok. Gdzie tu wiec jego "dyskryminacja"? Klub daje mu szansę gry, ale ze jego zdrowie to inna broszka, to co można na to poradzić? To chyba nie jest wina Teveza czy Adebayora?

Wymienia pan Richardsa, a przecież ten gra. Że Hughes coś tam przy nim sknocił, to inny wątek, ale tylko wspomnę, że Micah rozegrał 25 spotkań w tym sezonie, czyli znaczną większość.

Ireland cały ten sezon gra przeciętnie. Mnie to smuci, też wolałbym go widzieć na boisku w świetnej formie, ale coś jest nie tak i mam ogromną nadzieję, że Roberto go z tego wyciągnie, nawet jeśli woli grac innym systemem, bez ofensywnego pomocnika w środku.

Logan? Wszyscy młodzi nie mogą dostawać szans. To też wina Hughesa, który z młodych - jak np. z Weissa - korzystał rzadko, co innego Mancini, który już 3 zawodnikom debiut w drużynie umożliwił.

Jak napisałem wcześniej, zgodzę się z Onuochą, ten zawodnik faktycznie stracił najwięcej przy kupnie nowego bloku defensywy.
-
2010/03/19 10:48:54
@bartek_wozniak
Pogoń Szczecin nigdy nie była mistrzem Polski ale czy można powiedzieć czy to klub bez historii ? Czy Hull City to tez klub bez historii ? Od kiedy to wykładnikiem renomy klubu sa zdobyte puchary ? Trofea

@angamoss
Sturridge'owi dali odejść - zreszta przeplacili za nie których graczy (tak jak Chelsea
na początku ery Rosjanina ) .

Naszła mnie taka myśl że Glenn Johnson i Robben to duża starta kadrowa patrząc na ich sytuacje.

pokazcopotrafisz.blox.pl/2010/03/Chelsea-podzieli-los-Milanu-Czy-bedzie-nowa.html
-
2010/03/19 12:41:55
@pokazcopotrafisz
Oczywiscie zgodze sie z Tobą, że wykladnikiem renomy i historii klubu nie są jej osiągi i trofea, lecz mam tu na mysli to, czym zespół zapisal sie najabrdziej w kartotekach rozgrywek europejskich. Przeciez jakby nie patrzec to wiele klubów przezywało juz swoją setke istnienia :)
-
2010/03/19 14:52:57
@golum! co Ty opowiadasz!? Znasz jakiegoś dziennikarza, który się wypowiada z większą pasją niż Michał?

Co do Chelsea... jest to klub, który w całej historii zdobył tyle mistrzostw Anglii co ManUtd w ciągu 3 lat... nie wspomnę o pozostałych świetlnych latach United.
Biorąc jednak Chelsea jako jeden z największych klubów ostatnich lat, nie porównywałbym jej do Milanu, gdzie podporą jest Pirlo, nadający się do Kataru, lub następcę Leonardo.
Właściwie dlaczego skreślać od razu cały zespół po jednej porażce? Chelsea, gra dobrą piłkę, tworzy świetny zespół, niestety brakuje tej determinacji w ważnych meczach LM. Nie robiłbym takich radykalnych zmian, jakie zdecydowanie potrzebne są w Rossonerich, a zapewne nastąpią po otworzeniu oczu Włochom. Jeśli Milan zdobędzie mistrzostwo kraju, proszę sobie wyobrazić zacofanie tej ligi kiedy to mistrz zostaje miażdżony przez potencjalnego zwycięzcę Premier League.
W Chelsea potrzebne są może małe zmiany, jednak nie popadałbym na miejscu Romka w Syndrom Realu. Fakt, że tak stworzył zespół, ale nie w tym rzecz.
Maicon z pewnością przydałby się łatając tę lukę... Aguero? Być może, jednak co z Anelką. Moje zdanie jest takie, że niezdrowym jest trzymać charyzmatycznego zawodnika na ławce, co pokazał Carlos Tevez.
pozdrawiam
-
2010/03/19 15:37:22
"Timo Gebhardt nadział się na Yaya Toure" (lepiej brzmi niż się pisze ;)
Po ostatniej kolejce LM komentarz Grzegorza Kalinowskiego w meczu Barcelona - Stuttgart tak samo utkwi mi w pamięci, jak genialna defensywna gra Interu. Po prostu mistrzowska i bezbłędna!!!
Ciągle słyszy się jak to w tym meczu Chelsea została skrzywdzona za to, że nie podyktowano ewidentnego karnego. Natomiast pierwszy został skrzywdzony w tym meczu Inter, kiedy sędzia liniowy dopatrzył się na początku spotkania spalonego Diego Milito, który wychodził sam na sam z bramkarzem, a jak pokazywały wszystkie powtórki, spalonego nie było!
-
Gość: boombox, 77-254-95-234.adsl.inetia.pl
2010/03/19 17:48:31
..przeciez to jest normalne..ze, kibice chelsea widza tylko krzywdzace zagrania w jedna strone..z najnowszych wiesci..ilosc niepodyktowanych karnych w londynie o 12 wynosila, a 2h poznie doliczono sie juz 24..godzina 15 kibice w Ustrzykach dolnych doliczyli 25..czekamy na nowe wiesci

wierni kibice ciamajd z Londynu
-
Gość: Kuba P., chello087206113158.chello.pl
2010/03/19 21:20:11
ciekawy wpis Panie Michale. co do meczu z Interem - przegraliśmy nie z Interem, ale z Jose. The Special One przeczytał Carlo jak otwartą książkę. zostaliśmy 2 razy wypunktowani, o karnych nie ma co pisać [w pierwszym meczu ewidentny faul na drewniaku/Kalou (niepotrzebne skreślić), w drugim 2 bliźniacze sytuacje z Ivanovicem - 2 razy 'przytulił' się do niego Motta (Oscary już o rozdane, a szkoda, mógłby być jednym z głównych kandydatów...), ani razu w pobliżu nie było piłki], przyzwyczaiłem się już, że w Platini Cup/Lidze Mistrzów (ponownie - niepotrzebne skreślić) nie dyktuje się karnych dla Chelsea. Lucio zagrał mecz życia w Mediolanie, Samuel w Londynie, do tego Sneijder - ta trójka to moim zdaniem autorzy zwycięstwa Interu, zaraz po Jose oczywiście. w naszych szeregach widoczna była bezradność. słabiej prezentował się Lampsy (do czego już w tym sezonie zdążył nas niestety przyzwyczaić). o Drogbie kilka słów - tak jak jest on genialnym napastnikiem tak osobowość, charakter kompletnie do wymiany. rozumiem, będąc nim można się kilka razy wywrócić, sprawdzić, czy sędzia będzie takie coś gwizdał, ale kiedy widzisz, że nic z tego to zapierniczasz tam i z powrotem. Drogba mający chęci jest po prostu najlepszy, piszcie co chcecie. ale Drogba grający bez zaangażowania to po prostu tragedia. szczęściem w nieszczęściu jest dla mnie to, że ten mecz udowodnił przydatność Ballacka. wzmocnienia? owszem, ale bez przesady. obrona - Bosingwa, Ivanovic, Terry, Carvalho, Alex, Belletti, Ferreira, Ash i od biedy Zhirkov. chętnie pożegnałbym się z Alex'em, Belletti przebąkuje o powrocie do Brazylii. po tym sezonie z wypożyczenia wróci Mancienne, jest Bruma, jest Hutchinson - jak dla mnie ok. gdyby Carlo nie miał w planach korzystania z ich usług to wtedy trzeba by było pomyśleć o kimś na środek. pomoc - Deco, Ballack, Essien (nawiasem mówiąc - jego i Asha brakowało mi najbardziej v Inter), Mikel, Lampsy, Joey, Flo. Joey, jeśli będzie prezentował to co prezentuje, nie dostanie tyle ile chce i zrobi pa pa, Deco, podobnie jak Bella, mówił coś o Brazylii, nie wiadomo co z kontraktem Miszy (jeśli pozwolimy mu na odejście to będzie największy błąd zaraz po sprzedaży Lassa, Duffa i Gudiego). i znów, podobnie jak przy pomocy, są młodzi - Matic i Kakuta. wiele pisze się o Di Marii, po tym co widziałem nawet 30 mln nie byłoby zbytnim przepłaceniem. napad - Drogba, Anelka, Kalou. drewniany out, nie wiadomo czy Nico przedłuży umowę, istnieje opcja, że zostaniemy tylko z Tito + Sturridgem i Borinim - mało. trzeba pomyśleć poważnie o Aguero. podsumowując - ktoś na pomoc i atak, ewentualnie obronę. trzej zawodnicy moim zdaniem rozwiązują sprawę. to nie FM, że w ciągu lata wymienia się połowę kadry. z innej beczki - mamy cholernego pecha - zawsze wypadnie ktoś w najważniejszym momencie. w tym roku tych ktosiów się nazbierało - Cech, Ash, Ess. może warto pomyśleć o zrobieniu czegoś ze sztabem medycznym?
-
Gość: Kuba P., chello087206113158.chello.pl
2010/03/19 21:22:53
"(...)i znów, podobnie jak przy pomocy, są młodzi(...)"
jak przy obronie*
-
Gość: Przemek, w3cache.lukman.pl
2010/03/20 08:38:52
Panie Michale, bardzo cenie sobie Pana zdanie na tematy piłkarskie (zdanie Pana nie pańskich kolegów z nSport którzy prezentują tragiczny poziom. Np Pan Salak który twierdzi że legia zagrała dobry mecz z Cracovią...)
Uważam jednak że Inter zasłużenie wygrał z Chelsea. Nie zgodzę się również z tym że w pierwszym meczu był karny którego nie podyktowano, decyzja była jak najbardziej słuszna.
-
2010/03/20 13:28:47
@Kuba P
Właścwie zgadzam, się prawie ze wszystkim co piszesz. Jednak nie pozbywałbym się Alexa- moim zdaniem jest fantastyczny i w niczym nie ustępuje Carvalho. Wydaje mi się, że potrzebujemy młodego utalentowanego pomocnika i Lampard po mału powinien godzić się z tym, że być może w przyszłym sezonie bedzie rozpoczynal mecze na ławce. Potrzebny jest ktoś młody i już sprawdzony (tak jak piszesz na przyklad Aguero) do ataku, no i oczywiście jakiś dobry zmiennik dla Cecha. Bardzo żałuję, że zarząd pozwolił odejść Cudiciniemu. Ogólnie jeśli chodzi o średnią wieku w drużynie nie jest za dobrze. A to co mnie najbardziej martwi to to, że nie widać następców. Mam nadzieję, że nie zostaniemy drugim Realem, który co niepowodzenie wymieniać będzie trzon zespołu i uda nam się systematycznie wprowadzać do DRUŻYNY (którą niewątpliwie mamy) młodych zawodników.
-
2010/03/20 13:45:11
Ja bym widział w Chelsea właśnie wspomnianego w tekście Kake. W nowym otoczeniu mógłbym odrzyć, a wiadomo, że to piłka nie przeciętny. Co do Suareza to jest bardzo dobry piłkarz, co udowoadnia w Eredivisie i On również mógłby wnieść nową jakość do zespołu "The Blues".

typowypolak.blogspot.com/
-
Gość: Kuba P., chello087206113158.chello.pl
2010/03/20 21:21:49
@ crackers_mhm
Alex, owszem, jest dobrym piłkarzem, ale zbyt rzadko to udowadnia. trafiają mu się występy genialne (jak choćby niedawno v Stoke w FA Cup), ale przeważa przeciętność. Ricky z drugiej strony gra jak profesor. imponuje mi tym jak potrafi wygrać główkę z głowę wyższymi od się. szczerze mówiąc mam podobne zdanie na temat Lampsa. nie powinno być moim zdaniem tzw 'świętych krów' - grasz słabiej, siadasz na ławie/trybunach, bez względu na to, że na koszulce masz nr 8 i zarabiasz dobrze powyżej 100 tys funtów na tydzień. jestem przekonany, że to by trochę nauczyło pokory naszych gwiazdeczek. obecnie moim zdaniem w zespole nie do ruszenia są Ivanovic, Ash, JT, Essien i Ballack. oni po prostu dają z siebie wszystko w każdym meczu, widać chęci, zaangażowanie. podtrzymuję oczywiście to co napisałem wcześniej - max 3-4 nowych grajków w lecie. nie można, jak piszesz, bawić się w Real. a na koniec takie marzenie - powrót Jose. dałbym wszystko, żeby Romek zapomniał na chwilę o swojej dumie i znów go zatrudnił, tym razem nie trując mu o stylu, w jakim ma wygrywać. może to zabrzmieć dziwnie, ale za jego czasów mnie, jako kibicowi Chelsea żyło się pięknie - wszechobecna nienawiść wobec drużyny tylko mnie nakręcała, a na końcu i tak wychodziło na nasze chyba, że na drodze stawali sędziowie (Platini Cup) i kontuzje (ostatni sezon Mou na Stamford)
-
Gość: , public-gprs90823.centertel.pl
2010/03/21 10:55:19
- świetny, jednostronny komentarz w N Panie Pol. trochę obiektywizmu ! Ale szczęka opadła, jak Inter przeszedł, prawda ?
-
Gość: Daniel85, g225048118.adsl.alicedsl.de
2010/03/21 21:57:48
Sklad CHelsea powinien wygladac tak:

Cech- A.Cole, Terry, CArvahlo, Andre Santos (Fenerbace, www.youtube.com/watch?v=t6s2dZcoim0) lub Rafinha- Essien Toulalan lub Mascherano, Lampard-A.Young (Malouda jako zmiennik), Ibrahomivic(FCB) jako zmiennik Kiessling( Leverkusen),Cazorla (Villareal) lub Sessegnon (PSG)

Co do:

Pato-zabiliby go w Anglii, za slaby fizycznie, podatny na kontuzje

Torres- nigdy nie przejdzie do Chelsea tak samo jak nie pojdzie do Realu

komentator na NSport w rewanzu z Interem- uwazam ze to juz bezczelne bylo, jak ten pozal sie boze fachman kibicowal CHelsea, cos takiego to mozna wyprawiac gdy gra krajowa druzyna w pucharach lub reprezentacja

Jako podsumowanie: uwazam ze CHelsea powinna pozostac przy swoim silowym futbolu. Proba wprowadzenia tam jakiegos polotu juz byla. ZA Scolariego pilkarze zapomnieli jak sie broni dostepu do wlasnej bramki. Dlatego uwzglednilem to przydoborze nowych zawodnikow, z wyjatkiem Cazorly, ale uwazam ze tez by sobie poradzil. Ponadto uwazam ze kazdy z proponowanych przeze mnie transferow jest wykonalny. Nawet Ibrahimovic. Ten koles nie pasuje do Barcelony. Mowilem to przed jego przyjsciem na Nou Camp i powtarzam to teraz. Im szybciej stamtad zniknie tym lepiej dla obu stron.

Prosze o komentowanie
-
Gość: , abbw16.neoplus.adsl.tpnet.pl
2010/03/23 12:01:22
Ashley Young mijał obrońców z Manchesteru jak tyczki a lepszych już nie ma ;]
sport.pl
Michał Pol - Strzeliłem kiedyś gola van der Sarowi z podania Zidane'a. Rzutów wolnych uczył mnie del Piero. Niestety trafiałem tylko w mur. Mimo to od czasu do czasu piszę i gadam o futbolu - przez 15 lat w „Gazecie Wyborczej” (1994-2009), dziś na Sport.pl i - głównie o Lidze Mistrzów - w nSporcie. Mam dysleksję, więc nie wytykajcie mi błędów. Są piłkarze, którzy nie potrafią wykonywać rzutów karnych...
@napisz do mnie


<